OSNIVANJE I REGISTRACIJA PIKADO KLUBA
Obrasci
1. Zahtjev za upis u Registar udruga Republike Hrvatske……(pdf)
2. Popis osnivača i osoba ovlaštenih za zastupanje…….(pdf)
3. Zahtjev za upis promjena u Registar udruga Republike Hrvatske…..(pdf)
Ogledni primjerci
1. Zapisnik sa sjednice osnivačke skupštine…..(doc)…(pdf)
2. Odluka o pokretanju postupka za upis u Registar udruga Republike Hrvatske…..(doc)…(pdf)
3. Statut kluba (NAPOMENA: nije usklaĐ‘en s novim Zakonom o udrugama)…..(doc)…(pdf)
…..Statut županijskog saveza (NAPOMENA: nije usklaĐ‘en s novim Zakonom o udrugama)…..(doc)..(pdf)
.
Da bi se osnovao i registrirao pikado klub potrebno je u skladu sa Člankom 14. Zakona o športu, te prema Članku 11. Zakona o udrugama to učiniti na sljedeći način.
Želite li saznati kako se registriraju udruge, kao neprofitne pravne osobe, u Republici Hrvatskoj, premaZakonu o udrugama@i Pravilniku o obrascima i načinu voĐ‘enja Registra udruga i Registra stranih udruga u Republici Hrvatskoj, potrebno je znati sljedeće:
Udruge@se u smislu navedenoga Zakona osnivaju kao svaki oblik slobodnog i dobrovoljnog udruživanja više fizičkih odnosno pravnih osoba, radi zaštite njihovih probitaka ili zauzimanja za zaštitu ljudskih prava i sloboda, te ekološka, humanitarna, informacijska, kulturna, nacionalna, pronatalitetna, prosvjetna, socijalna, strukovna, športska, tehnička, zdravstvena, znanstvena ili druga uvjerenja, a bez namjere stjecanja dobiti, podvrgavajući se pravilima koja ureĐ‘uju ustroj i djelovanje takvog oblika udruživanja.
Osnovati udrugu mogu najmanje@tri osnivača, i to poslovno sposobne fizičke i pravne osobe.
Da bi udruga mogla steći svojstvo pravne osobe potrebno je izvršiti upis iste u@Registar udruga Republike Hrvatske@koji se vodi u elektroničkom obliku jedinstveno za sve udruge u Republici Hrvatskoj.
Upis se vrši podnošenjem zahtjeva za upis pri nadležnom tijelu državne uprave, prema sjedištu udruge, s obzirom da@registar udruga vode uredi državne uprave u jedinicama područne (regionalne) samouprave i Gradski ured za opću upravu Grada Zagreba.
Zahtjev za upis u registar udruga@podnosi se na propisanom obrascu u dva primjerka, Obrazac broj 1 @ Zahtjev za upis u Registar udruga Republike Hrvatske, a uz isti prilažu se: zapisnik sa sjednice osnivačke skupštine, odluka o pokretanju postupka za upis u Registar udruga RH, statut (u dva primjerka), popis osnivača i osoba ovlaštenih za zastupanje (na propisanom obrascu, Obrazac broj 2 @ Popis osnivača i osoba ovlaštenih za zastupanje udruge),@ preslika osobne iskaznice osnivača i osoba ovlaštenih za zastupanje udruge, preslika izvoda iz sudskog ili drugog registra za pravnu osobu i preslika osobne iskaznice za njenog predstavnika u udruzi, suglasnost ili odobrenje nadležnog tijela državne uprave za obavljanje odreĐ‘enje djelatnosti, kada je to propisano posebnim zakonom kao uvjet za upis udruge.
Zahtjev za upis u registar udruga mora se podnijeti@u roku od tri mjeseca od dana donošenja odluke o pokretanju postupka za upis udruge, te isti u ime osnivača podnosi osoba ovlaštena za zastupanje udruge.
O upisu udruge donosi se rješenje@u roku od trideset dana od dana predaje urednog zahtjeva za upis,@osim u slučaju nepotpunog zahtjeva ili neusklaĐ‘enog statuta sa zakonom, kada nadležno tijelo podnositelju zahtjeva zaključkom odreĐ‘uje rok od petnaest do trideset dana za dostavu dopune zahtjeva odnosno usklaĐ‘enog statuta.
Uz rješenje o upisu, udruzi se dostavlja i ovjereni statut, kao temeljni opći akt kojeg donosi skupština, a u skladu s kojim moraju biti i ostali opći akti te djelovanje udruge.
Udrugom@upravljaju članovi neposredno ili putem svojih izabranih predstavnika u tijelima udruge, na način propisan statutom, s tim da unutarnji ustroj udruge mora biti zasnovan na načelima demokratskog zastupanja i demokratskog očitovanja volje članova.
Udrugu može zastupati jedna ili više fizičkih osoba@koje su na tu dužnost imenovane od strane ovlaštenog tijela sukladno statutu udruge.
TakoĐ‘er,@osoba ovlaštena za zastupanje dužna je nadležnom uredu državne uprave podnijeti zahtjev za upis promjena u registar udruga@koje se odnose na: statut, naziv, adresu sjedišta (ulica i kućni broj), izbor osoba ovlaštenih za zastupanje i prestanak udruge, a u pravnom prometu udruga ne smije postupati niti rabiti podatke o promjenama prije nego što su upisani u registar udruga.
O žalbama protiv rješenja ureda državne uprave odlučuje Ministarstvo uprave.
.@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
Pitanja i odgovori
Tko i pod kojim uvjetima može osnovati udrugu?
Udrugu mogu osnovati najmanje tri osnivača, poslovno sposobne fizičke osobe ili pravne osobe. Osnivači mogu biti samo fizičke osobe, samo pravne osobe ili fizičke i pravne osobe u isto vrijeme.
Tko podnosi zahtjev za registraciju udruge?
Zahtjev za registraciju udruge podnosi osoba ovlaštena za zastupanje udruge.
Kome se podnosi zahtjev za registraciju udruge?
Za registraciju udruga stvarno je nadležna opća uprava (uredi državne uprave u županijama, odnosno gradski ured Grada Zagreba nadležan za poslove opće uprave), a mjesna se nadležnost odreĐ‘uje prema sjedištu udruge.
Kome se podnosi zahtjev za registraciju strane udruge?
Zahtjev za registraciju strane udruge podnosi se Središnjem državnom uredu za upravu u Zagrebu, Maksimirska 63.
Podnosi li se zahtjev na propisanom obrascu ili u slobodnoj formi?
Zahtjev se podnosi na propisanom obrascu koji je dostupan na internetskoj stranici Središnjeg državnog ureda za upravu@www.uprava.hr.to je potrebno priložiti uz zahtjev za registraciju udruge?
Uz zahtjev za registraciju udruge potrebno je priložiti: zapisnik o radu i odlukama osnivačke skupštine, odluku o pokretanju postupka za upis u registar udruga, statut udruge u 2 primjerka, popis osnivača, osobna imena osoba ovlaštenih za zastupanje udruge, izvod iz sudskog ili drugog registra za pravnu osobu-osnivača udruge, suglasnost ili odobrenje nadležnog tijela državne uprave za obavljanje odreĐ‘ene djelatnosti (kada je to propisano posebnim zakonom kao uvjet za registraciju udruge), presliku osobne iskaznice osnivača i osoba ovlaštenih za zastupanje.
Mora li osnivačke akte izraditi ili ovjeriti javni bilježnik?
Ne. Osnivačke akte izraĐ‘uju osnivači, i nije potrebno da na tim aktima potpisi budu ovjereni od strane javnog bilježnika, niti da osnivački akti budu izraĐ‘eni u obliku javnobilježničkog akta.
U kojem se roku mora podnijeti zahtjev za registraciju?
U roku od tri mjeseca od dana