Liga klasičnog pikada - voĐ‘enje utakmice

Utakmica se vodi na zapisniku koji se koristi i za elektronski pikado.@ Izvadak iz Natjecateljskog pravilnika: 2.10. Odigravanje susreta u klasičnom pikadu 2.10.1. Red bacanja odlučiti će se bacanjem novčića za bull, tko nakon toga osvoji bull baca prvi (tko baca prvi u 1. setu baca i prvi u eventualnom 3.setu). 2.10.2 Svakom igraču je dopušteno da baca 9 probnih strelica prije početka utakmice 2.10.3. Sve strelice bačene u smjeru mete smatraju se @odigranim@ Zbrajaju se bodovi samo onih strelica koje su ostale zabijene u meti do trenutka kada ih igraЉ vadi iz mete. Strelice koje nisu ostale zabijene u meti se ne zbrajaju 2.10.4. Svaka domaća ekipa je dužna osigurati suca 2.10.5. Sudac rezultat zapisuje na ploЉu, kredom ili markerom. Dozvoljeno je i voĐ‘enje rezultata na laptopu ili tabletu uz uvjet da je vidljiv igraЉima.@ Uz napomenu da sudac može biti igrač domaće momčadi.

Utakmica se vodi na zapisniku koji se koristi i za elektronski pikado. 

Izvadak iz Natjecateljskog pravilnika:

2.10. Odigravanje susreta u klasičnom pikadu

2.10.1. Red bacanja odlučiti će se bacanjem novčića za bull, tko nakon toga osvoji bull baca prvi (tko baca prvi u 1. setu baca i prvi u eventualnom 3.setu).

2.10.2 Svakom igraču je dopušteno da baca 9 probnih strelica prije početka utakmice

2.10.3. Sve strelice bačene u smjeru mete smatraju se “odigranim” Zbrajaju se bodovi samo onih strelica koje su ostale zabijene u meti do trenutka kada ih igraЉ vadi iz mete. Strelice koje nisu ostale zabijene u meti se ne zbrajaju

2.10.4. Svaka domaća ekipa je dužna osigurati suca

2.10.5. Sudac rezultat zapisuje na ploЉu, kredom ili markerom. Dozvoljeno je i voĐ‘enje rezultata na laptopu ili tabletu uz uvjet da je vidljiv igraЉima. 

Uz napomenu da sudac može biti igrač domaće momčadi.

 
Pričekajte...